C&A chce otworzyć 100 nowych sklepów w Europie
W ciągu najbliższych trzech lat C&A planuje otworzyć 100 nowych sklepów w Europie, głównie w centrach miast. Sprzedawca ma nadzieję, że odnowiona koncepcja sklepu zainspiruje klientów. Jednym z głównych rynków zainteresowania firmy jest Polska.
Carsten Horn, market lead nakreślił plany ekspansji C&A niemieckiej agencji informacyjnej DPA. Powiedział, że widzi szanse rozwoju marki głównie w takich krajach, jak Rumunia, Polska i Włochy, ale planuje także otwarcia sklepów w Hamburgu, Berlinie i we wschodniej części Niemiec.
Do końca 2024 roku C&A otworzy oddziały w Amsterdamie, Madrycie, Mediolanie i Paryżu. C&A posiada obecnie 1300 sklepów w siedemnastu krajach, w tym prawie 400 w Niemczech. W Polsce liczy 51 placówek.
- Sieć preferuje lokalizacje w centrum miasta – mówi Horn i liczy na nową koncepcję sklepu. - Wzmocniliśmy markę i przyjrzeliśmy się, czego klienci szukają u nas. Klienci nie chcą sześciu pięter mas tekstyliów. Chcą się inspirować podczas zakupów i odkrywać nowe stylizacje. Mniej masy na wieszakach na ubrania, więcej sceny dla mody.
C&A zmodernizował już dwie trzecie swoich witryn sklepowych i zawęził asortyment, trafiając do szerokiego grona odbiorców. W sklepach C&A można znaleźć zarówno starszych klientów, którzy przychodzą kupić sześciopak skarpetek, jak i klientów butików kupujących kaszmirowe swetry.
- Idealnie jest, gdy przyciągamy zarówno klientów potrzebujących, jak i inspirujących – podsumowuje Horn.
Dołącz do dyskusji: C&A chce otworzyć 100 nowych sklepów w Europie