SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bot Kimmy reklamuje Fantę w Gadu-Gadu i MojaGeneracja.pl

W komunikatorze Gadu-Gadu i serwisie MojaGeneracja.pl ruszyła kampania reklamowa Fanty wykorzystująca mechanizm bota. Akcję przygotowały Starcom, Next i K2 we współpracy z GG Network.

Głównym elementem kampanii Fanty rozpoczętej właśnie w komunikatorze Gadu-Gadu i serwisie MojaGeneracja.pl jest bot Kimmy, z którym można kontaktować się pod numerem GG 224. W pierwszym etapie akcji (do 27 grudnia) Kimmy’emu można przekazać numer GG osoby, której chce się kupić prezent. Bot zapyta następnie tego użytkownika, co chce pod choinkę, nie ujawniając tożsamości pierwszego internauty, któremu za to przekaże odpowiedź. Jednocześnie na stronie MojaGeneracja.pl prezentowane są osoby oczekujące na prezenty oraz najpopularniejsze podarunki. Z kolei od 28 grudnia do 4 stycznia na bocie Kimmy będzie działał czat, w którym będzie można porozmawiać w  pokojach  regionalnych, poznając się i umawiając na wspólną zabawę sylwestrową.

Akcję uzupełniają działania reklamowe w Gadu-Gadu (m.in. banery wywołujące bezpośrednio rozmowę z botem) i serwisie MojaGeneracja.pl (logo, spersonalizowany box na profilach użytkowników, zakładka w menu strony). Kreacje na potrzeby kampanii przygotowały agencje interaktywne Next i K2, zakodowaniem zajął się zespół programistów GG Network, a całość działań zaplanował dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Bot Kimmy reklamuje Fantę w Gadu-Gadu i MojaGeneracja.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl