SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BMW w nowej kampanii korzysta z oferty EKO Backlight AMS

Marka motoryzacyjna BMW promuje najnowszy model samochodu elektrycznego, korzystając z przyczyniającej się do redukcji śladu węglowego oferty EKO Backlight od firmy reklamy zewnętrznej AMS SA. Kampania realizowana z wykorzystaniem prośrodowiskowych rozwiązań ma pomóc ograniczyć emisję CO2 i podkreślić charakter nowego BMW iX.

BMW w najnowszej kampanii postawiło na nośniki AMS z segmentu premium: klasyczne backlighty oraz Dynamic Backlight. Marka wykorzystała w kampanii EKO Backlighty 6x3 – zestaw proekologicznych rozwiązań, na które składają się: energooszczędne oświetlenie LED, zmniejszenie smogu świetlnego poprzez możliwość wyłączania oświetlenia oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych. Ponadto kampania na EKO Backlightach obejmuje druk na podlegającym recyklingowi materiale z użyciem ekologicznych farb lateksowych.

100 proc. materiałów kampanii zrealizowanej na EKO Backlightach i EKO Dynamic Backlightach AMS jest oddawane do ponownego przetworzenia. Wykorzystane w kampanii farby ekologiczne (wodne, lateksowe), nie deformują materiału i umożliwiają użycie go w innych celach. Plakaty są znacznie lżejsze od tradycyjnych, co ma bezpośredni wpływ na ograniczenie emisji CO2 przy transporcie i realizacji kampanii.

AMS posiada w swojej ofercie system inteligentnych backlightów, sterowanych on-line. Dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy, co pozwala w skali roku ograniczyć emisję CO2 o ok. 684 tony, zaś emisję cząstek stałych (pyłów) nawet o 6 ton.

Na EKO Ofertę AMS składają się ponadto: system EKO wiat z dachami rozchodnikowymi w pięciu miastach, EKO słupy – sieć słupów zasilanych energią słoneczną, a także EKO Busback – miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej. AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu EKO Inicjatywa AMS.

Dołącz do dyskusji: BMW w nowej kampanii korzysta z oferty EKO Backlight AMS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl