Bluerank z nową identyfikacją wizualną
Agencja marketingu internetowego Bluerank wprowadza nową identyfikację wizualną. Zespół firmy przygotował ją samodzielnie.
Nowa identyfikacja wizualna agencji jest zgodna z nową strategią Bluerank, która koncentruje się wokół pojęcia Customer Journey i rozwoju portfolio usług zgodnie z ideą marketingu 360. Identyfikacja nawiązuje do koncepcji .Plan .Play .Win.
- To wyraz strategicznego podejścia do współpracy z partnerami i kompleksowego wsparcia na każdym etapie realizacji projektu - wyjaśnia agencja w komunikacie.
- Czerpiemy z podejścia "Infinite Game", którego autorem jest Simon Sinek. Naszym celem nie jest jednostkowa wygrana, a ciągły rozwój. Testowanie, ulepszanie rozwiązań i zwiększanie zysków naszych partnerów. To pojęcie "nieskończonej gry", która ma sprawić, że jutro będzie jeszcze lepsze, a sukcesem jest ciągły postęp, jest nam szczególnie bliskie - komentuje Tomasz Sąsiadek, dyrektor zarządzający Bluerank.
Bluerank odświeża wizerunek
Identyfikacja bazuje na czystych, modernistycznych formach, dużych aplach nasyconych odcieniami koloru niebieskiego w trzech odsłonach. Bluerank zachowuje dotychczasowy logotyp, który uzupełniony został o skróconą wersję w postaci monogramu.
Powstały nowe projekty materiałów marketingowych - szablon prezentacji, szablony grafik do social mediów, animacje, wizytówki i materiały ekspozycyjne. Trwają prace nad Credentials oraz nową stroną internetową.
Autorem nowej identyfikacji jest Krzysztof Majewski, graphic designer Bluerank. Za realizację projektu odpowiedzialni byli także: Tomasz Sąsiadek, co-managing director, Julia Kałużyńska, head of social media oraz Marta Markowska, marketing manager.
Dołącz do dyskusji: Bluerank z nową identyfikacją wizualną