Beyond Meat w nowej wersji. Bardziej mięsny smak
Firma Beyond Meat, zajmującą się wytwarzaniem roślinnych zamienników mięsa, przedstawiła nową formułę swojego flagowego produktu. Nowy skład zawiera mniej tłuszczu, smak ma jeszcze bardziej przypominać mięso odzwierzęce.
Beyond Meat jest dostawcą roślinnych zamienników mięsa dla kilku dużych sieci handlowych oraz rosnącej liczby fast foodów. W pierwszym kwartale tego roku firma podpisała duży kontrakt z McDonald’s. Na mocy trzyletniego porozumienia Beyond Meat stanie się największym dostawcą zamienników mięsa dla amerykańskiej sieci restauracyjnej. Z powodu pandemii, Beyond Meat sprzedaje teraz więcej w kanale detalicznym niż w sektorze HoReCa.
Nowy skład Beyond Burgera
Od przyszłego tygodnia w sklepach w USA będzie można kupić roślinne wsady do burgerów Beyond Meat z nowym składem. Cena czteropaku to 9,99 dolarów.
- Wprowadzenie na rynek najnowszej generacji Beyond Burger to kolejny mocny krok naprzód w dostarczaniu konsumentom absolutnie pysznego mięsa pochodzenia roślinnego, które jest lepsze dla ludzi i planety, bez konieczności poświęceń - powiedział Ethan Brown, założyciel i dyrektor generalny Beyond Meat.
Nowy skład roślinnego kotleta w 100-gramowej porcji zawiera: 14g tłuszczu (6g mniej niż poprzednio), 5g tłuszczów nasyconych (1g mniej niż wcześniej), 230 kalorii (o 40 mniej niż poprzednia generacja) oraz 20g białka (o 0,6g więcej niż zwykła wołowina). Produkt nie zawiera cholesterolu, za to ma witaminy z grupy B i składniki mineralne porównywalne ze składem tradycyjnego mięsa wołowego.
- Bogata paleta smaku nowego Beyond Burgera przypomina mieloną wołowinę, a szeroko zakrojone testy z udziałem naszych konsumentów potwierdziły ten nowy kierunek smaku, dorównując pod względem smakowitości burgerom z mielonej wołowiny - powiedział Dariush Ajami, chief innovation officer Beyond Meat.
Firma wprowadziła do sprzedaży Beyond Burgera w 2016 roku. Obecnie można go kupić w ponad 28 tysiącach sklepów w USA. Firma jest liderem w produkcji roślinnych zamienników mięsa na amerykańskim rynku. W czwartym kwartale 202 roku sprzedaż detaliczna produktów firmy wzrosła o 76 proc. do 62,1 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: Beyond Meat w nowej wersji. Bardziej mięsny smak