Bebo porozumiało się z wielkimi graczami rynku medialnego
40 milionów użytkowników serwisu społecznościowego Bebo będzie mogło za darmo oglądać treści wideo dostarczane przez wiele Uznanych firm medialnego rynku.
Wśród tych firm są m.in. CBS, BSkyB, Channel 4, ESPN, Yahoo, MTV i BBC - donosi serwis Mediaweek. Bebo poinformowało, że nowy system o nazwie 'Open Media' pozwoli użytkownikom na umieszczanie w profilach i dzielenie się z innymi swoimi ulubionymi materiałami muzycznymi i wideo.
Firmy medialne, które zawarły porozumienia z serwisem, do dystrybucji swoich treści będą wykorzystywać własne odtwarzacze wideo i zachowają wszystkie zyski z reklam. Nie będą także nic płacić za możliwość rozpowszechniania swoich materiałów na własnych stronach stworzonych w serwisie. Bebo będzie za to pobierać opłaty za promocję w innych miejscach serwisu.
Może to być znakomity sposób dla firm medialnych i reklamodawców na dotarcie do odbiorców z najbardziej pożądanych grup demograficznych. Według Bebo, statystyczny użytkownik serwisu ma od 13 do 24 lat i każdego dnia spędza na jego stronach około 40 minut.
Obecnie Bebo jest trzecim - po MySpace i Facebook - najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Bebo porozumiało się z wielkimi graczami rynku medialnego