SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bebo porozumiało się z wielkimi graczami rynku medialnego

40 milionów użytkowników serwisu społecznościowego Bebo będzie mogło za darmo oglądać treści wideo dostarczane przez wiele Uznanych firm medialnego rynku.

Wśród tych firm są m.in. CBS, BSkyB, Channel 4, ESPN, Yahoo, MTV i BBC - donosi serwis Mediaweek. Bebo poinformowało, że nowy system o nazwie 'Open Media' pozwoli użytkownikom na umieszczanie w profilach i dzielenie się z innymi swoimi ulubionymi materiałami muzycznymi i wideo.

Firmy medialne, które zawarły porozumienia z serwisem, do dystrybucji swoich treści będą wykorzystywać własne odtwarzacze wideo i zachowają wszystkie zyski z reklam. Nie będą także nic płacić za możliwość rozpowszechniania swoich materiałów na własnych stronach stworzonych w serwisie. Bebo będzie za to pobierać opłaty za promocję w innych miejscach serwisu.

Może to być znakomity sposób dla firm medialnych i reklamodawców na dotarcie do odbiorców z najbardziej pożądanych grup demograficznych. Według Bebo, statystyczny użytkownik serwisu ma od 13 do 24 lat i każdego dnia spędza na jego stronach około 40 minut.

Obecnie Bebo jest trzecim - po MySpace i Facebook - najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie.

źródło: Mediaweek

  • Więcej informacji:
  • Bebo

Dołącz do dyskusji: Bebo porozumiało się z wielkimi graczami rynku medialnego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl