Barbara Labudda-Krysztofczyk szefową PR w sztabie Szymona Hołowni
Barbara Labudda-Krysztofczyk objęła w marcu stanowisko head of public relations w sztabie wyborczym kandydata na prezydenta RP Szymona Hołowni.
Barbara Labudda-Krysztofczyk jest współwłaścicielką agencji public relations Synertime, z którą łącznie związana jest ponad 12 lat. Ma doświadczenie w pracy w marketingu politycznym - w 2007 roku doradzała jednej z głównych partii politycznych w czasie kampanii wyborczej do parlamentu. Pracowała również z samorządowcami. Labudda-Krysztofczyk jest również wykładowcą akademickim i szkoleniowcem.
W sztabie Hołowni odpowiada za całościowe zarządzanie zespołem zajmującym się komunikacją i public relations, opracowuje strategię komunikacyjną, zajmuje się również zarządzaniem kryzysowym.
Na czas pracy w sztabie Labudda-Krysztofczyk odsunęła się od wykonywania obowiązków w Synertime, pozostając formalnie jej współwłaścicielką (ma 50 proc. udziałów).
Barbara Labudda-Krysztofczyk w sztabie Szymona Hołowni
Barbara Labudda-Krysztofczyk to kolejna osoba z branży marketingu i komunikacji, która dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni. Szefową komunikacji jego kampanii wyborczej została w połowie lutego Olga Adamkiewicz, przez ostatnie lata związana z agencją marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy.
Swój start w wyborach prezydenckich Szymon Hołownia ogłosił grudniu ub.r. Zapowiedział, że chce być bezpartyjnym prezydentem. Szefem jego sztabu został Jacek Cichocki, w latach 2011-2015 minister w rządzie PO-PSL. W zespole jest też wieloletni dziennikarz Michał Kobosko.
Dołącz do dyskusji: Barbara Labudda-Krysztofczyk szefową PR w sztabie Szymona Hołowni