Bank BGŻOptima wybrał Heart&Brain
BGŻOptima rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Za całość działań związanych z obsługą kreatywną banku będzie odpowiadać agencja reklamowa Heart&Brain.
Zwycięzca został wyłoniony spośród siedmiu agencji reklamowych zaproszonych do przetargu.
- Zespół Heart&Brain wykazał się najlepszym zrozumieniem charakteru naszej marki, a także twórczym podejściem do realizacji prezentowanej strategii - mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, dyrektor ds. marketingu banku BGŻOptima.
Agencją, która poprzednio obsługiwała BGŻOptima był Tippingpoint. Bank nie ujawnia szczegółów umowy oraz przetargu.
Heart&Brain powstała w maju 2012 r. Została założona przez twórców kampanii reklamowej Serce i Rozum dla TP S.A.. Jej założycielami są Karolina Czarnota, Monika Kamińska i Bartek Rams.
Dołącz do dyskusji: Bank BGŻOptima wybrał Heart&Brain