Ballantine’s inspiruje do podążania własną drogą w kampanii "Tak to robię"
Marka whisky Ballantine’s poprzez projekt „Tak to robię” chce pokazywać, że można żyć na wiele sposobów, bez konieczności podążania utartymi szlakami. Działania przygotowały VMLY&R oraz MSL.
Ballantine’s od lat prowadzi kampanię "Stay True”, podkreślającej istotę autentyczności oraz zachęcającej do życia w zgodzie ze sobą. W tym roku marka prezentuje nową odsłonę i hasło tej kampanii "Tak to robię".
- Zdajemy sobie sprawę, że ludzie, na każdym etapie swojego życia, często próbują spełniać różne oczekiwania: społeczeństwa, rodziców czy znajomych. W kampanii "Tak to robię" pokazujemy, że każdy może żyć według własnych zasad – oczekiwania innych nie powinny być wytyczną drogi jaką obieramy, by realizować marzenia, czuć się szczęśliwym i osiągać swoje cele. Niezależnie od wszystkiego, mamy prawo trzymać się własnego pomysłu na życie i głośno mówić “tak to robię” - mówi Marcin Zalewski, senior brand manager Ballantine’s Polska.
W pierwszym etapie kampanii w kanałach social media marki zostanie opublikowany manifest Ballantine’s „Tak To Robię”, demonstrujący, że istnieją różne interpretacje i wyobrażenia, dotyczące takich aspektów, jak kariera zawodowa czy spędzania wolnego czasu.
W ramach kampanii zostanie także przeprowadzona m.in. aktywacja konsumencka, współpraca z influencerami oraz inne działania na profilu marki na Facebooku. Kampania promocyjna będzie trwała przez najbliższy rok.
Za koncept kreatywny i strategię odpowiada agencja VMLY&R, a za komunikację PR agencja MSL.
Dołącz do dyskusji: Ballantine’s inspiruje do podążania własną drogą w kampanii "Tak to robię"