Bakuś: Serek przyszłych mistrzów (wideo)
W telewizji pod hasłem „Serek przyszłych mistrzów” rusza kampania reklamowa Bakusia. Akcję – na zlecenie Bakomy – przygotowały firmy Hand Made, Orka i Macrospoce OMD.
Rozpoczęta właśnie w telewizji kampania reklamowa serka Bakuś pokazuje dzieci, które realizują swoje pasje, marząc o tym, kim zostaną w dorosłym życiu. Animowane postacie symbolizujące tę markę występują w spocie jako reporterzy. Akcja przebiega pod hasłem „Serek przyszłych mistrzów”, które poprzednio zostało wykorzystane w kampanii Bakusia z udziałem mam Marcina Gortata i Adama Małysza (więcej na ten temat). Obecny przekaz jest skierowany do młodszej grupy odbiorców, mając na celu uatrakcyjnienie wizerunku marki.
W ramach akcji spot jest emitowany od 11 października w kanałach dziecięcych i tematycznych (Cartoon Network, Boomerang, stacje z pakietu At Media).
Kreację kampanii – zaplanowanej do końca października – przygotowała agencja reklamowa Hand Made, produkcją i postprodukcją spotu zajęło się studio Orka, a media kupił dom mediowy Macrospoce OMD.
Dołącz do dyskusji: Bakuś: Serek przyszłych mistrzów (wideo)