Bakuś od Bakomy reklamowany jako „serek dumnych rodziców” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa serków Bakuś (produkowanych przez Bakomę) utrzymana w nowym formacie kreatywnym, opartym na haśle „Serek dumnych rodziców”. Akcję przygotowały firmy Kalicińscy.com, Feelmovie i Universal McCann.
Nowy spot Bakusia pokazuje codzienne osiągnięcia dzieci obserwowane przez ich rodziców. - Kampania jest kontynuacją strategii komunikacji marki, która opiera się na podkreśleniu nawet najmniejszych dziecięcych sukcesów. Położyliśmy szczególny nacisk, aby nowa reklama miała emocjonalny charakter i akcentowała więź między rodzicami i ich pociechami - stwierdza Marek Woś, brand manager w Bakomie
Obecna akcja w odróżnieniu od poprzednich jest adresowana przede wszystkim do rodziców, a nie dzieci. W kampanii sprzed roku występowali animowani superbohaterowie, którzy też reklamują Bakuś Shake.
Nowa reklama, w wersji 30- i 45-sekundowej, jest emitowana w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Kalicińscy.com, a produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Joannę Rechnio - zajęło się studio Feelmovie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Bakuś od Bakomy reklamowany jako „serek dumnych rodziców” (wideo)