SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aviva promuje swój serwis do inwestowania kampanią i loterią

Kampania reklamowa „Inwestowanie ma się rozumieć" promuje serwis do inwestowania grupy ubezpieczeniowo-finansowej Aviva. Działania przygotowały dział wewnętrzny firmy, Young&Rubicam, Papaya Films, Blue449 i Zoom bsc.

Kampania obejmuje trzy spoty, dwa w wersji 30-sekundowej i jeden 10-sekundowej. W dłuższych wersjach klienci przekonywani są doinwestycji fachowym żargonem, a towarzysząca im postać - tłumacz języka finansowego - wyjaśnia w prosty sposób, o co chodzi i zachęca do zainwestowania w serwisie Aviva

Krótszy spot ma charakter produktowy i przedstawia ofertę serwisu oraz towarzyszącą jej loterię.

Aviva prowadzi także loterię,  w której do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X. Wystarczy zainwestować 1000 zł poprzez Aviva24.pl i zarejestrować swój udział w loterii. Akcja trwa do 1 czerwca.

Koncepcję strategiczną serwisu Aviva24.pl opracowała wewnętrznie Aviva, za koncepcję kreatywną odpowiada Young&Rubicam. Spoty reklamowe przygotował dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów zrealizował Blue449. Wsparcie w zakresie PR zapewnia agencja Zoom bsc.

Dołącz do dyskusji: Aviva promuje swój serwis do inwestowania kampanią i loterią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl