Arkadiusz Ruciński chief digital officerem w CCC
Arkadiusz Ruciński pokieruje w CCC dalszym rozwojem połączonych obszarów: sprzedaży cyfrowej oraz technologii. Objął funkcję chief digital officera.
Arkadiusz Ruciński od stycznia 2022 pełnił w CCC funkcję dyrektora zarządzającego ds. sprzedaży cyfrowej, odpowiadając za sprzedaż cyfrową w kanale CCC i HalfPrice oraz nadzór biznesowy nad DeeZee.
- Jestem przekonany, że ogromne doświadczenie Arka w e-commerce, technologii oraz ogólnie w handlu detalicznym to gwarancja sukcesu w nowej roli. Mamy za sobą bardzo dobrą, już prawie roczną współpracę. Przed nami szansa na jeszcze mocniejszy duet biznesu i technologii, a przez to na budowanie siły CCC i siły naszych relacji z klientami – mówi Karol Półtorak, wiceprezes zarządu Grupy CCC ds. rozwoju i strategii.
Arkadiusz Ruciński z doświadczeniem w LPP
Arkadiusz Ruciński zdobywał swoje bogate doświadczenie zawodowe m.in. w Grupie LPP, gdzie w latach 2016-2021 jako dyrektor ds. e-commerce (a następnie Dyrektor ds. Omnichannel) zarządzał zespołem ponad 300 osób, rozwijając strategię dla sklepów internetowych wszystkich marek tej spółki. Wcześniej przez 5 lat jako dyrektor IT w LPP odpowiadał za kluczowe projekty technologiczne w obszarach analityki danych oraz rozwiązań cyfrowych dla sieci sprzedaży, jak i e-commerce.
Jest absolwentem studiów inżynierskich Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku informatyka, specjalizacja systemy eksperckie i bazy danych.
- Sprawne łączenie nowych technologii i biznesu decyduje o przewadze konkurencyjnej w branży retail, stąd traktuję nową rolę w Grupie CCC jako duże wyróżnienie i wyzwanie. Wdrażane innowacyjne rozwiązania cyfrowe stawiają nas już dziś w gronie liderów w branży, ale nadal mamy wiele ekscytujących wyzwań przed sobą. Cieszę się, że wspólnie z zespołem Grupy CCC będę mógł wspierać swoją wiedzą i kompetencjami ten obszar - podsumowuje Arkadiusz Ruciński, chief digital officer w Grupie CCC.
W zeszłym kwartale finansowym, od maja do lipca br., Grupa CCC ze sprzedaży internetowej osiągnęła 49,5 proc. przychodów, o 3,7 pkt proc. więcej niż przed rokiem. Firma przez ponad rok otworzyła 76 sklepów stacjonarnych HalfPrice, natomiast po wycofaniu się z Rosji liczba placówek handlowych CCC zmalała o 36.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Ruciński chief digital officerem w CCC