Arkadiusz Legoń head of concept&digital w V&P
Arkadiusz Legoń wzmocnił zespół agencji marketingu zintegrowanego V&P, w której będzie zarządzał działami strategii, kreacji oraz nowych mediów. Przez ostatnich osiem lat pracował w agencji GoldenSubmarine.
W V&P Arkadiusz Legoń pełni funkcję head of concept&digital. Jest to nowo utworzone stanowisko, które ma umożliwić integrację koncepcji strategiczno-kreatywnych z możliwościami działu digital, który staje się kolejnym filarem agencji.
W ten sposób agencja chce konsekwentnie rozwijać swoje struktury i kompetencje marketingu interaktywnego, w ramach których oferuje swoim klientom możliwość działań w mediach społecznościowych, planowanie i realizowanie kampanii oraz produkcji video online.
Poprzednio Arkadiusz Legoń przez ponad osiem lat pracował w agencji GoldenSubmarine, był tam dyrektorem ds. strategii. Z branżą marketingową związany jest od 16 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w sieciowej agencji marketingu zintegrowanego Tequila Polska.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Legoń head of concept&digital w V&P