Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Jestem Hebe" promująca drogerie (wideo)
Sieć drogerii Hebe (należy do Jeronimo Martins Polska) oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. W reklamach kontynuowany jest żartobliwy format rozmów matki i córki.
Sieć drogerii Hebe rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej w ramach platformy kreatywnej „Jestem w Hebe“.
Nowa seria spotów wideo kontynuuje znany z wcześniejszych odsłon format lekko żartobliwych rozmów matki z córką.
Celem kampanii reklamowej stworzonej przez Hebe i agencję V&P jest śledzenie losów bohaterek także poza murami sklepów Hebe oraz przybliżenie widzom funkcjonalności e-sklepu i aplikacji mobilnej.
- Mamy bardzo dużo do zakomunikowania naszym obecnym i potencjalnym klientom m.in liczne promocje, a przy tym cały czas zależy nam na podkreślaniu przyjemności robienia zakupów, niezależnie od formy online czy offline - mówi Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe. - Dzięki naszej platformie udaje się to zrobić w sposób spójny, czytelny i - co najważniejsze - atrakcyjny dla naszych odbiorców, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania.
Autorem spotów jest poznańska agencja reklamowa V&P, która stworzyła również pierwszą odsłonę kampanii emitowaną od 2019 roku. Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii, współpracując przy tym z reżyserem Maciejem Bielińskim oraz studiami produkcyjnymi - Tyrka Studio i Orka Film. Kampania prowadzona jest w internecie oraz w telewizji.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Jestem Hebe" promująca drogerie (wideo)