Apap pomaga "zaskoczyć przeziębienie ma maxa"
Firma USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią marki Apap Przeziębienie Max. Kreację stworzyła agencja AżTuNagle.
Celem kampanii jest promowanie nowego wariantu leku na przeziębienie i grypę w formie rozgrzewającej saszetki Apap Przeziębienie Max, która szybko zapobiega rozwojowi infekcji.
Bohaterką spotu jest energiczna wuefistka, która przez chwilę była przeziębiona, ale zaskakująco szybko wraca do szkoły.
- Przesłanie naszej kampanii jest proste i pozytywne: zamiast tracić czas na leżenie w łóżku z przeziębieniem, lepiej szybko stanąć na nogi i cieszyć się życiem - mówi Mirek Kulisz z kreacji AżTuNagle.
Emisję spotu zaplanowano w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle. Spot wyprodukował Selfish3.
Dołącz do dyskusji: Apap pomaga "zaskoczyć przeziębienie ma maxa"