Anna Miłoszewska i awanse w Alert Media Communications
Anna Miłoszewska dołączyła do Alert Media Communications, obejmując stanowisko senior account executive. Ponadto w agencji awansowało pięć osób: Tomasz Kordowski, Jędrzej Hugo-Bader, Katarzyna Żuk, Monika Olszewska i Anna Głazowska.
Anna Miłoszewska w Alert Media Communications zajmuje się działaniami na rzecz Fundacji Nutricia. Z wykształcenia dziennikarz, kulturoznawca i animator kultury. Od ponad czterech lat związana z branżą public relations i marketingu. Realizowała projekty komunikacyjne dla firm, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych, m.in. Mitsubishi Electric, PGNiG, Muzeum Fryderyka Chopina, USP Zdrowie, ObjectDesign, Stowarzyszenia Katedra Kultury i ngo.org. W Stowarzyszeniu Mieszkańców Ulicy Smolnej koordynowała projekty edukacyjne i kulturalne, m.in. w ramach programu Lifelong Learning Leonardo da Vinci.
Tomasz Kordowski, który został nowym account directorem, jest związany z agencją od 2011 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Posiada doświadczenie w obsłudze spółek z branży przemysłowej, prawnej, budowlanej, FMCG czy farmaceutycznej, a także instytucji państwowych. Prowadził projekty m.in. dla Baker & McKenzie, Kronopolu, spółek z Grupy KGHM, holdingu Veolia Usługi dla Środowiska, Nutricia Polska, Mondelez Polska, Żywiec Zdrój, Novartis, Wyeth czy Dr Irena Eris. Jest absolwentem socjologii Uniwersytetu Łódzkiego oraz London School of Public Relations.
Jędrzej Hugo-Bader objął stanowisko senior account managera. W Alert Media pracuje od 2011 roku, prowadzi projekty dla Grupy Goodyear Polska, Totalizatora Sportowego, Nivea Polska oraz dla marek Kompanii Piwowarskiej (Żubr i Wojak). Pracował m.in. dla takich klientów, jak PKN Orlen, Orlen Upstream, miasto stołeczne Warszawa, Nestle Polska, Stowarzyszenie Euro-Atlantyckie, Unia Teatr Niemożliwy, Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce czy AutoGroup. Pracował z Orlen Teamem przy dwóch edycjach Rajdu Dakar, obsługiwał komunikacyjnie takie wydarzenia kulturalne jak Warsaw Challenge, Rock Niepodległości czy festiwal Lalka Też Człowiek. Były dziennikarz, współpracował m.in. z gazetą "Echo Miasta". Jest absolwentem Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.
Od lewej: Tomasz Kordowski, Katarzyna Żuk, Anna Głazowska, Anna Miłoszewska, Monika Olszewska, Jędrzej Hugo-Bader.
Katarzyna Żuk, która awansowała na stanowisko account managera, w Alert Media prowadzi projekty korporacyjne i brand PR dla Nutricia Polska oraz działania dla Fundacji Nutricia. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała pracując dla klientów takich jak PGNiG i Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie. Współpracowała przy obsłudze PR przedsiębiorstw z branży logistycznej, a także działających w obszarze komunikacji cyfrowej i e-commerce. Jest absolwentką Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Monika Olszewska otrzymała awans na stanowisko senior account executive. Do Alert Media dołączyła w 2012 roku, jest odpowiedzialna za projekty dla Kompanii Piwowarskiej oraz Grupy Goodyear Polska. Pierwsze doświadczenia zawodowe związane z branżą PR zdobywała pracując przy projekcie szkoleniowo-badawczym "Firmy Rodzinne", realizowanym przez stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych oraz Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Współpracowała również przy obsłudze takich klientów jak Philips Lighting, Philips Automotive, Michelin i Oponeo. Absolwentka Kulturoznawstwa – Wiedzy o Kulturze na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Anna Głazowska, która rozpoczęła pracę w Alert Media w listopadzie 2012 roku od stażu, awansowała na stanowisko junior account executive. Realizuje działania z zakresu komunikacji produktowej dla firmy Nutricia. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała pracując dla klientów z branży spożywczej i bankowej.
Aktualnie zespół agencji Alert Media Communications liczy 20 osób.
Dołącz do dyskusji: Anna Miłoszewska i awanse w Alert Media Communications