Alior Bank wybiera Brandwise do obsługi digitalowej
Alior Bank w wyniku przetargu zdecydował się na wybór Brandwise (AdWise Group) w rozwoju swoich działań digital. Umowę podpisano na trzy lata.
Brandwise (AdWise Group) odpowiada za przygotowanie materiałów do działań marketingowych w internecie. W ramach podpisanej umowy Brandwise odpowiadać będzie za projektowanie materiałów reklamowych do internetu oraz na stronę www Alior Banku.
- Coraz więcej użytkowników korzysta z usług bankowych dostępnych w sieci. Dlatego w zakresie obsługi kreatywnych działań digital zależało nam, aby podjąć współpracę z agencją, która będzie rozumiała naszą branżę i potrzeby klientów. W przedstawionej przez zespół Brandwise (AdWise Group) ofercie doceniliśmy jej kompleksowość i zaproponowane rozwiązania dla wyzwań postawionych w briefie - wskazuje Agnieszka Zawartko, dyrektor departamentu marketingu, Alior Banku.
Pierwsze efekty współpracy Alior Banku i agencji Brandwise są już widoczne. Zespół agencji przygotował dedykowany landing page, oferujący możliwość założenia online iKonto Biznes i skorzystania z promocji.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank wybiera Brandwise do obsługi digitalowej