Akcja samplingowa karmy dla kotów
Pod koniec czerwca br. w sieci Relay Inmedio ruszyła akcjasamplingowa karmy dla kotów Gourmet Perle marki Purina przygotowanaprzez poznańską agencję reklamową Albedo Marketing. W czasie jejtrwania wydanych zostanie 40 tys. saszetek produktu.
Działania skierowane są do dobrze sytuowanych kobiet w wieku 25- 45 lat, posiadających koty, mieszkających w dużych i średnichmiastach. Celem jest zwrócenie ich uwagi na nowy produkt z segmentupremium w portfolio Nestle Purina.
Akcji samplingowej towarzyszy konkurs - mogą wziąć w nim udziałwszystkie osoby, które wypełniły i odesłały na adres organizatoraankietę dołączoną do otrzymanego sampla. Pierwsze 300 z nichotrzyma w prezencie perły. Dodatkowo pieć uczestniczek, które wnajciekawszy sposób dokończą zdanie "Mój kot jest wyjątkowy,ponieważ&" nagrodzonych zostanie bonami o wartości 500 zł na zakupbiżuterii w salonach W.Kruk.
Konkurs trwa od 20 czerwca do 31 sierpnia br., komunikowanybędzie na ulotkach dołączanych do sampli. Do dyspozycji uczestnikówoddana została także infolinia.
Dołącz do dyskusji: Akcja samplingowa karmy dla kotów