Agnieszka Szlaska na czele komunikacji i promocji Clear Channel Poland
Agnieszka Szlaska z początkiem marca obejmie funkcję dyrektora ds. komunikacji i promocji w Clear Channel Poland. Wcześniej pracowała w Grupie Zwierciadło, Wydawnictwie Bauer i AWR Wprost.
Jako dyrektor ds. komunikacji i promocji (to nowe stanowisko w strukturze spółki) Agnieszka Szlaska będzie zajmować się budowaniem wizerunku i promocją Clear Channel Poland i jej oferty na tle branży reklamy zewnętrznej. Szlaska będzie odpowiadać tez za przygotowanie komunikacji marketingowej wspierającej badania Postar, które Clear Channel wdroży wspólnie z AMS i Ströer Poland (więcej na ten temat).
Agnieszka Szlaska przez ostatnie 5,5 roku była dyrektorem promocji i PR w Grupie Zwierciadło. Zwolnione przez nią stanowisko pod koniec ub.r. zajęła Katarzyna Kosek (więcej o tym).
Wcześniej Szlaska przez dwa lata zajmowała się w Wydawnictwie Bauer promocją magazynów luksusowych „Twój Styl” i „Pani”, a w latach 2003-2005 pełniła funkcję dyrektora promocji w AWR Wprost. Z branżą mediów jest związana od 14 lat.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Szlaska na czele komunikacji i promocji Clear Channel Poland