Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa konkurs ofert na kampanię 360 „Pełnosprawni w miłości” Fundacji Avalon
Fundacja Avalon wspierająca osoby z niepełnosprawnością wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia do realizacji kampanii społecznej “Pełnosprawni w miłości” realizowanej w ramach projektu Sekson.
Celem działań jest zmiana społecznej percepcji osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w zakresie budowania relacji, związków intymnych oraz zakładania rodziny. Kampania ma pokazać, że niepełnosprawność ruchowa nie stanowi bariery w realizowaniu takich aspektów życia jak relacje rodzinne, towarzyskie, intymne oraz rodzicielstwo.
Projekt ma także promować ideę otwartości na niepełnosprawność w debacie o rodzicielstwie, związkach i możliwościach nawiązywania relacji interpersonalnych, wokół których narosło wiele stereotypów i uprzedzeń.
Kampania realizowana przez Agencję Nie Do Ogarnięcia będzie obejmować telewizję, radio, media społecznościowe, Internet, outdoor oraz PR.
Fundacja wybrała agencję na podstawie konkursu ofert.
Dołącz do dyskusji: Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa konkurs ofert na kampanię 360 „Pełnosprawni w miłości” Fundacji Avalon