Kuźnia Treści zmienia się w Agencję Kuźnia
Kuźnia Treści zmienia nazwę na Agencja Kuźnia.
Jak mówi Marcin Cichocki, CEO Agencji Kuźnia, nowa nazwa "realizuje warunki pragmatyzmu, funkcjonalności i łatwości zrozumienia przez grupę docelową, a przede wszystkim zdecydowanie lepiej odpowiada naszym aktualnym możliwościom". Rebranding został poprzedzony badaniami fokusowymi.
– Do zmiany przygotowywaliśmy się już od dłuższego czasu w ramach wewnętrznych warsztatów strategicznych. Nie rezygnujemy oczywiście ze świadczenia usług contentowych i copywriterskich, które pozwoliły nam rozwinąć skrzydła. Dzięki powiększeniu zespołu, rozwojowi jego kompetencji i zmianom organizacyjnym realizujemy dla naszych klientów także inne usługi, takie jak marketing w social media, kampanie performance, pozycjonowanie stron, usługi strategiczne i szkolenia. „Kuźnia Treści” zaczęła być dla nas za ciasna – komentuje Marcin Cichocki, CEO Agencji Kuźnia.
- Zmiana może wydawać się kosmetyczna, ale ma duże, pozytywne znaczenie – zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów - dodaje Maciej Sowa, marketing & PR manager Agencji Kuźnia.
W ostatnich miesiącach skład Agencji Kuźnia zasilili Maciej Sowa, Katarzyna Ciesielska i Zuzanna Fiedorczuk.
Agencja Kuźnia realizowała do tej pory projekty dla takich marek jak m.in. Rossmann, Vision Express, Oponeo, DAKO, czy GetResponse.
Dołącz do dyskusji: Kuźnia Treści zmienia się w Agencję Kuźnia