Agencja Allegro dla bezpieczeństwa
Agencja Allegro wygrała przetarg na obsługę public relations VIII edycji międzynarodowego programu edukacyjnego Bezpieczeństwo dla Wszystkich, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma Renault.
Agencja Allegro będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii działań public ralations obejmujących: relacje z mediami, współpracę z instytucjami oraz wsparcie komunikacyjne i koordynację wydarzeń specjalnych towarzyszących programowi.
"Bezpieczeństwo dla wszystkich" to międzynarodowy program edukacyjny dla szkół podstawowych przeznaczony do prowadzenia zajęć z bezpieczeństwa ruchu drogowego, opracowany przez koncern Renault. Swoim zasięgiem obejmuje 21 krajów, a udział w nim wzięło do tej pory 9 milionów dzieci.
W Polsce VIII edycja programu angażuje już prawie 600 000 dzieci. Celem wszystkich prowadzonych w trakcie realizacji programu działań jest zaangażowanie dzieci w konkretne aktywności związane z poprawnym zachowaniem na drodze, umiejętną analizę zagrożeń oraz do przedstawiania własnych pomysłów jak polepszyć sytuację na polskich drogach.
Dołącz do dyskusji: Agencja Allegro dla bezpieczeństwa