Agencja 2increatives zajmie się obsługą marketingową wódki Chopin
Po 5-letniej współpracy agencji 2increatives z Podlaską Wytwórnią Wódek „Polmos” nad komunikacją w mediach społecznościowych marek Chopin Vodka oraz Likiery Chopin, przedsiębiorstwo powierza agencji kreatywnej kompleksową obsługę marketingową
flagowego brandu.
Do tej pory do zadań agencji 2increatives należało wprowadzenie marek Chopin Vodka Poland i Likiery Chopin na rynek cyfrowy, budowa strategii komunikacji w mediach społecznościowych, opracowanie kierunku wizualnego w promocji marek, realizacja kampani reklamowych, obsługa profili na Facebooku oraz Instagramie, oraz stworzenie strony WWW chopinvodka.pl.
Po rozszerzeniu umowy 2increatives odpowiedzialna jest również za kompleksową strategię digital marketingową, w tym
opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki Chopin Vodka na nowej platformie społecznościowej, jaką jest Tik Tok
oraz opracowanie i egzekucja kampanii Social Media Ads.
Już niebawem tematem intensywnej promocji stanie się otwarta dla zwiedzających Gorzelnia Chopin w Krzesku. Siedlecki Polmos
stawia przede wszystkim na edukację w zakresie świadomego i odpowiedzialnego spożywania alkoholi mocnych, dlatego też
postanowił przychylić odwiedzającym rodzinną tradycję, tak by każdy z bliska mógł przyjrzeć się procesowi produkcji oraz
skosztować luksusowych wyrobów marki Chopin.
Po stronie 2increatives za obsługę klienta odpowiada Polina Hilburd (co-founder & strategic director), Agnieszka Paluszyńska (project manager), Anna Pukita (PPC specialist), Anna Jużak (senior graphic designer) i Julia Bakalarska (content creator) oraz Dominika Piecha (community specialist).
Współpraca 2increatives z Polmos Siedlce została nawiązana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Agencja 2increatives zajmie się obsługą marketingową wódki Chopin