Agencja 2012 wygrywa przetarg Lotte Wedel
Agencja 2012 rozpoczyna współpracę z producentem słodyczy Lotte Wedel.
Agencja 2012 wygrała przetarg firmy Lotte Wedel na opracowanie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Wedel, obejmującej zarówno strategię komunikacji, jak i jej egzekucję w mediach szeroko zasięgowych. W ramach tej współpracy Agencja 2012 zrealizuje kampanię dla czekolad Wedel.
- Wierzymy, że nasze doświadczenie z zakresu budowania długoterminowej, skutecznej i wyróżnialnej komunikacji pomoże ugruntować pozycję Wedla wśród liderów kategorii czekolad, a rozpoczynająca się współpraca przyniesie naprawdę słodkie efekty, zarówno jeśli chodzi o jakość kreacji, jak i wizerunek oraz realizację celów biznesowych marki - mówi Lena Stryjewska, managing director 2012.
Pod koniec stycznia Wedel ruszył z kampanią reklamową czekolad „Czas na przyjemność w kuchni”. Przygotowały ją agencje należące do Publicis Groupe Polska: za adaptację kreacji odpowiada Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith.
Z kolei za kreację i realizację serii spotów Wedel SMAK DA, a także za redesign, UX/UI kuchnizwedlem.pl odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Komunikację public relations prowadzi Walk PR.
Dołącz do dyskusji: Agencja 2012 wygrywa przetarg Lotte Wedel
Tak, po raz kolejny zmiejszyli opakowanie ptasiego mleczka. teraz ma 340-360 g.