Adidas zmienia agencję reklamową
Adidas wybrał agencję Iris do prowadzenia swojej przyszłorocznejwizerunkowej kampanii reklamowej. Tym samym koncern przerywadługoletnią współpracę z 180 Amsterdam.
Iris wygrało konkurs na prowadzenie przyszłorocznej kampaniireklamowej Adidasa dzięki opracowaniu wysoko ocenionego przezkoncern harmonogramu działań. Tym samym agencja przerwała trwającąnieustannie od 2002 roku współpracę niemieckiego koncernu z firmąreklamową 180 Amsterdam.
Jednak Iris zajmie się tylko ogólną promocją wizerunku Adidasa,podczas gdy kampanie reklamowe poszczególnych produktów firmy nadalbędą przygotowywane i realizowane przez 180 Amsterdam. - Tenprojekt będzie znakiem naszego pojawienia się jako globalnej potęgireklamowej - komentuje Shaun McIlrath, joint creative director wIris Worldwide. - Postaramy się, żeby realizacja kampaniiwizerunkowych Adidasa przez konkurencję była tylko czasową zmianą wnaszej obsłudze tego koncernu - odpiera Guy Hayward,współzałożyciel 180 Amsterdam.
Dołącz do dyskusji: Adidas zmienia agencję reklamową