Jenna Ortega z "Wednesday" twarzą nowej marki Adidas
Odzieżowy gigant Adidas tworzy pierwszą nową markę od 50 lat. Twarzą brandu Sportswear, skierowanego do młodzieży, jest Jenna Ortega, gwiazda serialu "Wednesday" platformy Netflix.
Jak czytamy w oficjalnym komunikacie marki, "postępowa osobowość Ortegi i nieustanne dążenie do kreatywności, czynią ją jedną z najbardziej ekscytujących pionierek swojego pokolenia. Jest idealną partnerką do współpracy jako twarz nowej marki".
- W Adidasie nieustannie szukamy sposobów na przesuwanie granic zarówno w sporcie, jak i kulturze, dlatego tak ekscytujące jest to, że możemy ogłosić, że Jenna Ortega dołączyła do nas, aby uruchomić naszą pierwszą nową linię od 50 lat - komentuje Brian Grevy, członek zarządu adidas.
- Sposób, w jaki wyrażam siebie, czy to wokalnie, czy estetycznie, jest czymś, w co osobiście wkładam dużo energii. A to dlatego, że wiem, jaką moc może mieć w inspirowaniu innych. Przyjmowanie wszystkiego, kim jestem i wszystkiego, za czym się opowiadam, nadal jest podróżą, a dzięki nowym doświadczeniom uczę się i odkrywam siebie. Jestem wielką zwolenniczką wyrażania różnych dążeń, pasji i cech, czy to poprzez to, co robisz, co nosisz, czy to, czego bronisz – dlatego byłam tak podekscytowana współpracą z adidas – mówi Jenna Ortega.
Adidas będzie promować nową markę kampanią pod hasłem „All That You Are”. Obok Jenny Ortegi pojawią się w niej też Son Hueng-min, Trae Young, Mary Fowler czy Carolina Voltan.
Adidas Sportswear ma zadebiutować na całym świecie od 9 lutego na stronie Adidas, w sklepach i za pośrednictwem aplikacji Adidas. Wcześniejszy dostęp będzie możliwy od 2 lutego.
W kolekcji znajdą się głownie ubrania sportowe, np. inspirowana piłką nożną koszulka z długimi rękawami, liliowy oraz elegancki, czarny, komfortowy dres.
Dołącz do dyskusji: Jenna Ortega z "Wednesday" twarzą nowej marki Adidas