Abanana obsługuje Tesco w digitalu
Krakowska agencja komunikacji marketingowej Abanana rozpoczęła współpracę z Tesco Polska w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej wszystkich kanałów marki.
Abanana odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę profilu Tesco Polska na Facebooku, przygotowanie newsletterów, banerów, obsługę stron internetowych Tesco, w tym serwisu internetowego Tesco e-zakupy i strony Clubcard. Prace prowadzi zespół Agnieszki Krok, head of creative agencji.
- W prowadzonej przez nas komunikacji zachęcamy klientów do korzystania z usług sklepów stacjonarnych oraz promujemy nieustannie rozwijającą się sieć zakupów z wykorzystaniem internetu - mówi Agnieszka Krok.
Abanana będzie ściśle współpracowała z innymi agencjami obsługującymi Tesco w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Firmy będą dzieliły się projektami i przygotowywanymi materiałami.
Abanana została wybrana na podstawie rekomendacji połączonej z analizą pracy agencji i obowiązującej w niej standardów. Strony nie podają, na jaki okres zawarto umowę.
Na początku marca Tesco Polska wystartowało z nową kampanią reklamową „Historie pisane smakiem”, którą przygotowały Ogilvy&Mather i Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Abanana obsługuje Tesco w digitalu
Marketerzy, którzy chcieliby nas zbriefować proszeni są o kontakt przez nb@abanana.pl.