„A dresik” ponownie w kampanii poczty Wirtualnej Polski
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa poczty na Wirtualnej Polsce oparta na koncepcji kreatywnej „A dresik”. Akcję portal przygotował wspólnie z firmami 303 i Value Media.
Obecna odsłona kampanii poczty mailowej oferowanej przez Wirtualną Polskę podkreśla jej zalety: nielimitowaną pojemność skrzynki, możliwość załączania do wiadomości plików o rozmiarach do 100 MB, skuteczne filtry antyspamowy i antywirusowy oraz wersję mobilną. Akcja jest skierowana do młodych, aktywnych internautów, przede wszystkim w wieku 15-25 lat.
Poszczególne przekazy wykorzystywane w kampanii opierają się na żartobliwym koncepcie „…a dresik załóż”. Podobny slogan pojawił się w poprzedniej akcji reklamowej poczty WP.
„A dresik” reklamuje pocztę w Wirtualnej Polsce (wideo)
Obecnie w prasie można przykładowo zobaczyć reklamę przedstawiającą kobietę, której od noszenia ciężkich siatek odpadły ręce, czemu towarzyszy hasło „Za ciężkie? A dresik załóż. Najcięższe załączniki – nawet do 100 MB w Poczcie WP”. Na innej widoczny jest wyraźnie zaczerwieniony od zbyt długiego przebywania na słońcu półnagi mężczyzna wraz z komentarzem: „Filtr nie zadziałał? A dresik załóż. Skuteczny filtr antyspamowy i antywirusowy w Poczcie WP zadziałają”. Natomiast w internecie emitowana będzie m.in. scenka z osobą uciekającą przed chmarą komarów uzupełniona o slogan „Natręci atakują? A dresik załóż. Doskonały filtr antyspamowy i antywirus uwolnią cię od natrętów”.
– W kampanii posługujemy się językiem i rodzajem humoru, które są zrozumiałe i, co ważne, akceptowane przez grupę docelową. Założyliśmy, że swego rodzaju dwuznaczność zabawy słowem oraz obrazem i tym razem przypadnie do gustu użytkownikom – opisuje Anna Pogorzelska, zastępca dyrektora pionu ds. marketingu w Wirtualnej Polsce. – Mamy nadzieję, że dzięki przyjętej przez nas formie przekaz przebije się przez komunikacyjny clutter i spowoduje, że trudne do zapamiętania parametry produktu będą łatwo rozpoznawalne i odpowiednio kojarzone przez odbiorców – dodaje.
Akcja reklamowa – zaplanowana do końca czerwca – obejmuje internet (serwisy z sieci AdTotal i Ad-Vice, Arbo i IDMnet, Facebook), prasę (kilkadziesiąt najważniejszych, ogólnopolskich tytułów, głównie skierowanych do młodzieży, m.in. „Dziewczyna", „Popcorn", „Machina", „Dlaczego", „Joy", „Play", „Komputer Świat", „CHIP"), radio (kilkanaście największych stacji, m.in. RMF FM, RMF Maxxx, Radio ZET, Eska, Eska Rock, Trójka, Czwórka, Złote Przeboje, Roxy FM) oraz ambient. Kreację kampanii przygotowała agencja 303, a rysunki na jej potrzeby wykonał Janek Koza. Za zakup i planowanie mediów odpowiada zespół ds. planowania mediów i dział marketingu Wirtualnej Polski we współpracy z domem mediowym Value Media.
Dołącz do dyskusji: „A dresik” ponownie w kampanii poczty Wirtualnej Polski