33 agencje reklamowe w przetargu PKO BP
33 firmy reklamowe zgłosiły się do przetargu na wiodącą agencję"full service" PKO BP. Bank wybierze najwyżej siedem z nich, któreprzygotują dla niego strategię komunikacyjną i konkretnerozwiązania kreatywne.
33 firmy reklamowe odpowiedziały na zaproszenie PKOBP do przetargu na wiodącą agencję "full service",przedkładając swoje prezentacje i portfolia oraz deklarując chęćudziału w dalszej części postępowania. - Jesteśmyusatysfakcjonowani tak dużym zainteresowaniem agencji wiodących nanaszym rynku, bo to dobrze rokuje dalszym pracom nad wyboremstrategicznej firmy reklamowej dla naszego banku - podkreślaMarek Kłuciński, dyrektor departamentu strategiimarketingowej PKO BP.
W najbliższym czasie bank wybierze spośród nich siedem agencji,które będą miały za zadanie przygotować dla niego w czasie wakacjistrategię komunikacyjną i konkretne rozwiązania kreatywne. PKO BPchce ze zwycięską firmą podpisać umowę o dwuletniej współpracy.
Dołącz do dyskusji: 33 agencje reklamowe w przetargu PKO BP