3,5 mln widzów bloku “Reklama Dzieciom”
Średnio 3,54 mln widzów obejrzało charytatywny blok “Reklama Dzieciom”, który TVP1 wyemitowała w Boże Narodzenie po głównym wydaniu “Wiadomości”. Dzięki temu Telewizji Polskiej udało się zebrać 846 tys. zł, które przeznaczone zostaną na rzecz chorych dzieci.
W tym roku po raz pierwszy w historii akcji wpływy z bloku “Reklama Dzieciom” zależały od jego oglądalności, a nie od sztywnie ustalonych cen za emisję spotów. Dzięki tej zmianie i kampanii promującej charytatywną akcję, wzrosła widownia bloku i przychody z niego. Przed rokiem TVP w czasie akcji udało się zebrać bowiem kwotę 734 tys. zł.
Dochód z „Reklamy Dzieciom 2013” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w biurze zarządu i spraw korporacyjnych TVP do 31 grudnia 2013 r. i które do akcji zakwalifikowała komisja ds. darowizn TVP.
Akcja „Reklama Dzieciom” jest organizowana już od 20 lat. Udało się dzięki niej zebrać już ponad 20 mln zł, które trafiły do ponad tysiąca placówek wspierających potrzebujące dzieci (stowarzyszeń, fundacji, ośrodków szkolno-wychowawczych czy zespołów szkolno-wychowawczych). Dofinansowanie przeznaczono na zakup sprzętu rehabilitacyjnego, turnusy rehabilitacyjne, działalność świetlic socjoterapeutycznych oraz kompleksową terapię dla dzieci i młodzieży upośledzonej ruchowo i umysłowo.
Podobną akcję od 10 lat organizuje też Telewizja Polsat. W zeszłym roku nadany na jej antenie 6 grudnia Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało średnio 5,62 mln widzów. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,5 mln zł, która przeznaczona zostanie dla chorych dzieci (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: 3,5 mln widzów bloku “Reklama Dzieciom”