"Reklama Dzieciom" znów w TVP. Ruszyła sprzedaż spotów
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna sprzedaż spotów reklamowych do tegorocznej, 32. edycji akcji charytatywnej “Reklama Dzieciom” w TVP1. Łączny koszt reklamy wynosi 110 tys. zł netto. Akcję promować będą m.in. Katarzyna Dowbor i Marta Manowska.
Ekskluzywny blok reklamowy w ramach akcji “Reklama Dzieciom” zostanie wyemitowany w TVP1 dwukrotnie: 25 grudnia i 26 grudnia ok godz. 20., zaraz po programie informacyjnym „19.30”.
Zwiastuny informujące o akcji będą emitowane w TVP1 wraz z logo reklamodawców w okresie od 7 do 25 grudnia br., zaś podziękowania za udział w akcji - od 27 grudnia br. do 6 stycznia 2025 roku. Jedne i drugie pojawią się na antenach TVP1, TVP2, TVP HD, TVP Info, TVP 3 oraz TVP Kultura, TVP Sport, TVP Historia, TVP Seriale, TVP Rozrywka, TVP Dokument, TVP Kobieta, TVP NAUKA i TVP ABC.
Ponadto w mediach interaktywnych TVP (na stronach internetowych, na profilach TVP w mediach społecznościowych oraz w telewizji hybrydowej TVP) w okresie od 7 grudnia do 24 grudnia zostaną wyeksponowane następujące reklamy: filmy reklamowe w formie prerolla, będące powtórzeniem filmów oraz reklamy display w formie sticky ad. Z kolei zwiastuny informujące o akcji będą emitowane w mediach interaktynych TVP w postaci spotów, teasera HBB oraz artykułu i postów, a także belki redakcyjnej. Na podobnych zasadach zostaną wyemitowane podziękowania dla reklamodawców, którzy pojawią się w bloku “Reklama Dzieciom”.
110 tys. zł za spot
Biuro reklamy TVP prowadzi łączoną sprzedaż emisji filmów reklamowych w programach TVP oraz ekspozycji reklam w mediach interaktywnych. Łączna cena wynosi 110 tys. zł netto (bez VAT), z czego 100 tys. zł kosztuje spot telewizyjny, a 10 tys zł - ekspozycjia reklamy w mediach interaktywnych TVP.
Sprzedaż spotów do bloku “Reklama Dzieciom” trwa do 20 grudnia.
Akcja “Reklama Dzieciom” będzie promowana działaniami wizerunkowymi z udziałem m.in. Katarzyny Dowbor, Joanny Dunikowskiej-Paź, Marty Manowskiej i Agnieszki Dziekan. Promocja obejmie m.in. rozmowę w “Pytaniu na śniadanie”, wywiad w “Pytaniu dnia”, reportaż w TVP Info oraz dedykowane wejścia informacyjne w serwisie “19.30” oraz w “Teleexpressie”.
Telewizja Polska w ramach akcji “Reklama Dzieciom” zebrała - począwszy od 1993 roku - 34,6 mln zł i pomogła 70 organizacjom. W ub..r. udało się zebrać 1,6 mln zł.
Tegoroczne fundusze z “Reklamy Dzieciom” zostaną przeznaczone m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych oraz organizację turnusów rehabilitacyjnych oraz wycieczek.
Dołącz do dyskusji: "Reklama Dzieciom" znów w TVP. Ruszyła sprzedaż spotów
Zapytać kogoś w MOPS czy można przekazać "stare" rzeczy bo się nie używa to się można nasłuchać. Moje dziecko nie będzie chodziło w używkach.
W zupach się przewraca gdy "socjal" przewala te + na lewo i prawo.