180 PR dla Spa Nałęczów
Należąca do grupy Leo Burnett agencja 180 Public Relations zajmie się obsługą PR Uzdrowiska Spa Nałęczów
Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań komunikacyjnych, doradztwa wizerunkowego oraz przeprowadzenie programu PR, który ma na celu stworzenie silnej pozycji nowego wizerunku SPA Nałęczów w Polsce. Uzdrowisko Nałęczów Zdrój jest pierwszym w pełni sprywatyzowanym polskim zakładem leczniczym, pozyskanym przez grupę Perrier Vittel.
W Europie Zachodniej prowadzenie uzdrowisk jest uzupełnieniem podstawowej działalności grupy Perrier Vittel, związanej z produkcją markowych wód mineralnych. Grupa jest właścicielem trzech uzdrowisk - dwóch we Francji (Contrxeville i Vittel) oraz San Pellegrino we Włoszech. Uzdrowiska te, podobnie jak to ma być w przypadku SPA Nałęczów, oferują zarówno zabiegi lecznicze, jak i profilaktyczne.
"Tworzenie strategii komunikacji oraz prowadzenie szeroko zakrojonych media relations dla tak wyjątkowego podmiotu o wielowiekowej tradycji jak Uzdrowisko Spa Nałęczów jest dla nas ciekawym wyzwaniem. Takie projekty są rzadkością na rynku PR. Od wielu lat zajmujemy się rynkim wód mineralnych, jak również zdrowia i urody. Ten projekt pozwoli nam na wykorzystanie naszej wiedzy z pogranicza tych obszarów." - mówi Danuta Raczkiewicz-Chenczke, Managing Director Agencji 180o PR.
Dołącz do dyskusji: 180 PR dla Spa Nałęczów