13 polskich nominacji w SABRE Awards
Trzynaście projektów autorstwa polskich agencji public relations zostało nominowanych w tegorocznej edycji konkursu Sabre Awards EMEA. Pięć projektów walczy w konkursie regionalnym.
W konkursie regionalnym (The Baltic) o nagrodę walczą: projekt „Dic Doborowlski: How to spin, How to win” agencji Publicon, czwarta edycja programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” spółki ZT Kruszwica, „W kuchni z E. Wedel” - akcja przygotowana dla Lotte Wedel przez 24/7 Communication, projekt „Piłka w grze o zdrowie kobiet”promujący Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014 realizowany wspólnie przez fundację „Piłka jest piękna” i Federację Stowarzyszeń „Amazonki” oraz Practum Consulting.
W kategorii Integrated Marketing nominację dostała kampania PZU pod hasłem „Kochasz? Powiedz stop swojemu wariatowi drogowemu” przygotowana przez agencje On Board PR i VML Poland. W kategorii Entertainment walczy agencja MSLGroup Poland, która dla Discovery Networks przygotowała projekt „TLC - Bieg w sukniach ślubnych”.
Z kolei realizowana przez Genesis PR kampania dotycząca zmian regulacji zamówień publicznych Konfederacji Lewiatan otrzymała nominację w kategorii Issues Management.
W kategorii Financial Services walczy kampania Getin Noble Bank z udziałem blogerów, przy której pracowała agencja Lighthouse Consultants oraz projekt Inkubator Przedsiębiorczości Idea Banku.
Agencja 24/7 Communication została nominowana w kategorii Food Services za kampanię „Quality Roadshow” dla McDonald’s, a FleishmanHillard w kategorii Energy and Natural Resources za kampanię „Tropiciele cząstek stałych” dla Gaspol Energy.
Nominację w kategorii Technology - Hardware otrzymała agencja Sarota PR za kampanię dla producenta rozwiązań bezpieczeństwa IT - firmy Fortinet, skierowaną do polskich jednostek służby zdrowia. Natomiast w kategorii Technology - Software nominowano Hill+Knowlton Strategies za kampanię z okazji premiery gry wideo „Lords of the Fallen” (CI Games).
SABRE Awards jest międzynarodowym konkursem branży public relations, organizowanym od 2008 roku przez The Holmes Group.
W tym roku nominowani zostali wyłonieni z ponad 2 tys. zgłoszonych prac. Kampanie oceni jury, w skład którego wchodzi ponad 40 ekspertów z całego świata. Wśród jurorów jest Sebastian Stępak z agencji MSL Warsaw.
Dołącz do dyskusji: 13 polskich nominacji w SABRE Awards