Różnice między exit poll a oficjalnymi wynikami wyborów. "Nasze modele nie zadziałały tak, jakbyśmy sobie tego życzyli"
Media publikują coraz więcej sondaży wyborczych. "Polaryzacja sprawia, że dobrze się klikają"
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+
TVP zakończyła współpracę z firmą Sadren ws. audytu badania oglądalności Nielsena
Niedoszacowany wynik Andrzeja Dudy w sondażach przedwyborczych. „Często odmowa odpowiedzi, wyborcy są podejrzliwi” (opinie)
Amazon znów najcenniejszą marką świata. Mocno w górę Netflix i Instagram, w dół Facebook. W rankingu po raz pierwszy znalazł się TikTok (TOP 100)
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
Firmy badawcze ze spadkiem obrotów z powodu epidemii. Mniej nowych zleceń, bez ankiet twarzą w twarz
Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów
Amazon najcenniejszą marką na świecie, próg 200 miliardów dolarów przełamany. Ferrari najsilniejszą marką na świecie
Nielsen nadal bez audytu Sadrena. Jacek Kurski: Skandal po czterech latach dobrej zmiany
KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badanie mediów
AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty
Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową Nielsen Audience Measurement. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)
Agnieszka Gosiewska za Elżbietę Gorajewską dyrektor zarządzającą Nielsen Audience Measurement
BrandZ 2019: Amazon najcenniejszą marką świata, koniec wieloletniej dominacji Apple i Google
Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności. "Bez telemetrii Telewizja Polska nie wyceni swojego czasu reklamowego"
Rok 2018 w branży badawczej - podsumowanie. Co nas czeka w 2019?
KRRiT podpisała umowę ze Szkołą Główną Handlową w sprawie badania założycielskiego rynku mediów