Reklama 2024-07-02
3

Starcom przejmuje od Initiative obsługę mediową LEGO

LEGO, producent klocków rozstrzygnął trwający od początku ub.r. przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy globalnie wybrał Publicis One, a w Polsce będzie pracować ze Starcomem.

LEGO rozpoczęło globalny przetarg na planowanie i zakup mediów na początku 2023 roku. Firma wysłała wówczas zaproszenia i prośbę o informacje w ramach prowadzonego postępowania do wszystkich dużych holdingów reklamowych.

Duńska marka od 2017 roku w zakresie planowania i zakupu mediów współpracowała z IPG Mediabrands, a w Polsce - z należącym do niej domem mediowym Initiative.  Teraz obsługę mediową przejmie od niej na naszym rynku Starcom.

Lego z nową współpracą na polskim rynku

Według firmy badawczej COMvergence firma Lego wydaje rocznie około 450 milionów dolarów na reklamę w mediach.

-  Byliśmy pod wrażeniem głębi i szerokości kompetencji Publicis One – a także ich zbieżnych wartości kulturowych. Nie możemy się doczekać współpracy w celu dalszego udoskonalenia naszego ekosystemu, wykorzystując ich spostrzeżenia i możliwości, aby tworzyć angażujące i znaczące doświadczenia dla naszych odbiorców - powiedziała Julia Goldin, dyrektor ds. produktów i marketingu w The Lego Group.

Ambasadorką LEGO została w ub.r. polska tenisistka Iga Świątek.

Autor: bg

Więcej informacji: LEGO, Starcom, Inittiative, przetarg mediowy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas