W okresie od lipca do września br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło największy wzrost - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie lipiec-wrzesień br. w grupie wiekowej 15-75 lat wynosi 28,1 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok do roku wynik stacji zmalał o 1 pkt. proc. To zarazem najniższy udział stacji od fali badania wrzesień-listopad 2019 r.
Na drugim miejscu jest Radio ZET z udziałem wynoszącym 15,5 proc. Oznacza to wzrost o 1,4 pkt. proc., najwyższy ze wszystkich badanych stacji. To już ósma fala Radio Track od stycznia br., w którym stacja zwiększa swój udział. W efekcie może pochwalić się najlepszymi wynikami od 10 lat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Ostatnią pozycję na podium zajmuje Radio Eska. Jego udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,3 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.).