SEC Newgate CEE, firma doradztwa strategicznego, specjalizująca się w obszarze corporate & public affairs, wygrała przetarg na obsługę fintechu Klarna. Zakres działań po stronie agencji obejmuje szerokie wsparcie komunikacyjne banku w Polsce.
O kontrakt na stałą obsługę firmy Klarna rywalizowało pięć agencji PR. Ich nazw nie ujawniono. Jednym z kryteriów wyboru było przedstawienie wizji podniesienia skuteczności działań media relations, znajomość rynku finansowego i doświadczenie we współpracy z instytucjami finansowymi, firmami technologicznymi.
Klarna zdecydowała się powierzyć doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji, prowadzenia biura prasowego i pozycjonowania na polskim rynku jej kluczowych przedstawicieli agencji SEC Newgate CEE.
- Globalne doświadczenie SEC Newgate CEE, przy jednoczesnej umiejętności spojrzenia na biznes klienta z lokalnej perspektywy, przekonały nas do tego, aby nawiązać współpracę z tą właśnie agencją. Klarna, obecna w 45 krajach na świecie i posiadająca ponad 85 mln klientów, to marka, która kładzie bardzo duży nacisk na strategiczne i innowacyjne podejście do biznesu oraz zdolność wnikliwej analizy otoczenia rynkowego. Powierzając zespołowi SEC Newgate CEE komunikację działalności Klarny na polskim rynku, wierzymy, że mamy możliwość jeszcze mocniej zaistnieć w świadomości konsumentów jako firma oferująca elastyczne, a przy tym bezpieczne płatności – uzasadnia Łukasz Dwulit, head of CEE Klarna.
Strony nie informują o czasie trwania umowy.