Kanał Zero wypuści drukowane czasopismo, a zysk ze sprzedaży magazynu ma w całości pójść na wsparcie małej dziewczynki, która wymaga operacji w USA. - Nie będziemy zarabiać tutaj. Zachęcam do kupienia lub zareklamowania się w magazynie - przekazał Krzysztof Stanowski.
Kanał Zero ruszył z akcją charytatywną. - Serduszko Adrianny wymaga pilnej operacji, która może odbyć się w USA. Niestety, koszty są tak ogromne, że niezbędna jest pomoc innych osób! Nie zwlekaj, każda pomoc jest na wagę złota! Podaj post dalej i wspólnymi siłami zbierzmy potrzebną kwotę! - czytamy na profilu kanału na portalu X.
Krzysztof Stanowski ogłasza
Do zebrania pozostaje 8 mln złotych. Krzysztof Stanowski założył specjalną zbiórkę na platformie siepomaga.pl, na której zebrano już ponad 500 tysięcy złotych. To jednak dopiero początek walki o fundusze.
- Mam za sobą wiele zbiórek charytatywnych. Nigdy nie uzbierałem na raz 8 mln złotych. To będzie bardzo trudne i moim zdaniem niemożliwe w standardowym modelu nawoływania do wpłat. Albo będzie się to ślimaczyło wiele miesięcy, a tyle czasu nie ma. Dlatego przygotowuję spektakularny plan - zapowiedział Stanowski w materiale opublikowanym na Kanale Zero.
Czytaj także: Nowa audycja Marcina Mellera w Kanale Zero
Pod każdym filmem będą reklamy dotyczące tej zbiórki. Drugi etap wsparcia dla dziewczynki ma związek z powstawaniem pisma drukowanego.
- To nie będzie „Kwartalnik Sportowy”, jak w Kanale Sportowym, ale inne pismo. Także potężne, mające 400 stron (plus reklamy), ambitne, a tematyka wszelaka. Cały zysk z pisma pójdzie na cel charytatywny. Nie będziemy zarabiać tutaj, bo cały zysk pójdzie dla chorej dziewczynki. Zachęcam do kupienia lub zareklamowania się w magazynie. Każdy może mieć reklamę, jak wpłaci na zbiórkę minimum 10 tysięcy złotych - dodał Krzysztof Stanowski.
Pierwszy magazyn Kanału Zero
Nie wiadomo jeszcze, kiedy dokładnie będzie gotowe pismo Kanału Zero. Obecnie trwają przygotowania do jego wypuszczenia. W lipcu br. Krzysztof Stanowski zapowiadał, że magazyn będzie zawierał artykuły oraz wywiady z różnych obszarów tematycznych, m.in. polityki i spraw społecznych.
Magazyn drukowany będzie pierwszym projektem Kanału Zero poza YouTube’em. Aktualnie projekt ma 1,35 mln subskrybentów, a dwa tysiące zamieszczonych w nim materiałów zebrało razem 342 mln wyświetleń.