Reklama 2024-10-22
0

Nowy szef sprzedaży w Arskomie. Odpowiada m.in. za Kanał Zero

Wizualizacja głównego studia Kanału Zero, fot. twitter.com/K_Stanowski Wizualizacja głównego studia Kanału Zero, fot. twitter.com/K_Stanowski

Paweł Wilk dołączył do Arskom Sport Brokres, gdzie objął stanowisko head of sales – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada m.in. za sprzedaż dla Kanału Zero, który jest obsługiwany przez Arskom.

Wilk przejął rolę Flipa Cieślińskiego, który przeszedł z Arskomu do Iberionu. Odpowiada za sprzedaż dla Kanału Zero, Grupy Weszło, Meczyków i Goal.pl oraz za nadzór działań sprzedażowych całej agencji. 

Paweł Wilk przeszedł z Kinesso Poland

Paweł Wilk ostatnio pracował jako head of partnership products w Kinesso Poland, a wcześniej jako agency sales team leader w firmie adrino. Pierwsze szlify w marketingu, sprzedaży i dziennikarstwie zdobywał w Wirtualnej Polsce. Te same umiejętności doskonalił w Agorze, gdzie funkcjonował dwutorowo – jako szef sprzedaży agencyjnej oraz jako dziennikarz sportowy. Był też m.in. koordynatorem PR i social mediów kanałów sportowych w Canal+ Polska. 

Arskom Sport Brokres jest największą agencją marketingu sportowego w Polsce, zajmującą się sprzedażą i obsługą kampanii z udziałem sportowców, influencerów, dziennikarzy oraz mediów z branży sportowej.

Autor: PP

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas