W sierpniu br. nowym członkiem Związku Firm Public Relations została agencja Clear Communication Group.
Agencja Clear Communication Group działa na rynku od 2011 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, rynku usług profesjonalnych, finansach (bankowość i ubezpieczenia), nowych technologiach, retail, e-commerce, logistyce, komunikacji zmiany, a także komunikacji kryzysowej. Wspiera również klientów w promocji działań CSR i Employer Branding. Agencja pracuje nie tylko dla największych firm na rynku, ale także dla mniejszych podmiotów, w tym dla startupów.
– Decyzja o przystąpieniu do Związku Firm Public Relations wynika z chęci aktywnego udziału w kształtowaniu przyszłości branży PR. Dla naszej agencji kluczowe jest nie tylko oferowanie najwyższej jakości usług, ale także dbanie o transparentność, etykę i innowacyjność w działaniach komunikacyjnych. Wierzymy, że współpraca w ramach ZFPR pozwoli nam na wymianę najlepszych praktyk, lepsze zrozumienie dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku oraz wspólne wyznaczanie standardów, które będą korzystne dla wszystkich uczestników rynku – agencji, klientów, jak i mediów – mówi Anna Nalewajk-Duma, partnerka zarządzająca Clear Communication Group.
W gronie klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR są m.in.: BLIK, Deloitte, Alior Bank, Fiserv Polska, Santander Consumer Bank.
Aktualnie w ZFPR jest zrzeszonych 37 agencji.