Przewodniczącą jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, dyrektor działu korporacyjnego i komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz prezes Fundacji Nutricia.
Anna Cywińska jest ekspertką z 20-letnim doświadczeniem w edukacji zdrowotnej, komunikacji korporacyjnej, kryzysowej oraz public affairs.
Przygotowywała i realizowała liczne strategie komunikacji i budowania wizerunku spółek z branży farmaceutycznej oraz FMCG na rynku polskim i międzynarodowym. Wprowadzała kategorię żywienia medycznego m.in. na rynku polskim, zarządzała sytuacjami kryzysowymi w Polsce, na Ukrainie i krajach bałtyckich. Budowała zaangażowanie firmy w obszarze CSR oraz odpowiadała za kompleksową komunikację wewnętrzną w 14 krajach. W 2019 nominowana na stanowisko Prezeski Fundacji Nutricia, a od 2021 pełni funkcję dyrektora działu korporacyjnego i komunikacji dla wszystkich spółek Grupy Danone w Polsce (Danone, Nutricia, Żywiec Zdrój).
Konkurs Złote Spinacze po raz 22.
– Z zapartym tchem śledzimy właśnie olimpijskie zmagania najlepszych sportowców na świecie, ale już za chwilę na linii startu, z nadzieją na spinaczowe szanse, staną także najlepsze kampanie PR w Polsce. Trwają bowiem zgłoszenia do 22. edycji konkursu Złote Spinacze. Kilkaset projektów i zgłaszających powalczy, pod okiem ponad setki doświadczonych Jurorów, o najwyższe w branży laury. W tym wyjątkowym roku życzę zatem wszystkim olimpijskiej formy zgłoszeń – mówi Anna Cywińska, przewodnicząca jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze.
W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce. Do 5 sierpnia można zgłosić kampanie w I terminie, zaś ostatecznie przyjmowanie projektów minie 8 września.
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu Złote Spinacze.
W ubiegłym roku podczas gali Złotych Spinaczy przyznano 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. Trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze – to 24/7Communication, 38 Content Communication oraz MSL.
Konkurs organizuje Związek Firm Public Relations.