Żywiec reklamuje do wyboru piwo Bock, Marcowe i Białe (wideo)
Startuje kampania reklamująca nowe warianty piwa Żywiec: Bock, Marcowe i Białe. Akcję przygotowały i realizują firmy Men at Work, Opus Film, Gong, MediaVest i TBWA PR.
Nowa kampania piwa Żywiec przebiega pod hasłem „Najważniejsza decyzja w Twoim Żywcu”. W ramach akcji od 14 kwietnia na stronie zywiec.com.pl będzie można głosować na ulubiony z trzech wprowadzonych do sprzedaży w marcu nowych wersji tego piwa: Bocka, Marcowego i Białego. Gatunek, który otrzyma najwięcej głosów, pozostanie w sprzedaży na stałe.
- Jest to pierwsza akcja w polskiej sektorze piwnym, w której marka odda głos konsumentom i pozwoli wybrać im piwną specjalność - podkreśla Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i innowacji.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet (m.in. aplikacja Wybory Żywieckie na facebookowym fanpage’u Żywca), prasę oraz outdoor.
Spot telewizyjny przygotowała agencja Men at Work, a wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Aktywności w internecie realizuje agencja Gong, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest, a działania public relations prowadzi agencja TBWA PR.
Dołącz do dyskusji: Żywiec reklamuje do wyboru piwo Bock, Marcowe i Białe (wideo)