Żyj bezprzewodowo
Rusza nowa kampania reklamowa firmy D-Link, producenta urządzeń do budowy sieci bezprzewodowych.
Kampania promuje najnowszą technologię bezprzewodową Wireless N. Przewodnim hasłem kampanii jest slogan „Żyj bezprzewodowo!”.
Kampania obejmie prasę komputerową, branżową prasę IT, serwisy i portale internetowe, rozgłośnie radiowe oraz stację TVN24. W ramach kampanii „Żyj bezprzewodowo” Wireless N będzie promowany również w punktach sprzedaży poprzez akcje specjalne, głównie w sklepach sieci Media Markt i Saturn Holding oraz na stronach najpopularniejszych sklepów internetowych.
Wiosenna część kampanii zatytułowana „Moje Miasto. Miasto bez kabli” zostanie wzbogacona konkursem dla internautów, który D-Link przeprowadzi wraz z Wirtualną Polską. Konkurs będzie promowany w całym kraju za pośrednictwem lokalnych stacji radiowych oraz wśród użytkowników portalu WP.
Kampania skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, ze szczególnym uwzględnieniem mężczyzn, ludzi młodych, posiadających w gospodarstwie domowym co najmniej dwa komputery, lub planujących zakup kolejnego komputera.
Pierwszy flow kampanii potrwa do czerwca, a kolejny planowany jest od września do listopada.
Kreację kampanii prasowej przygotowała niemiecka agencja Consell Werbeagentur GmbH z Frankfurtu nad Menem. Adaptację oraz polską część kampanii – warszawska agencja reklamowa Kava Kava. Za planowanie i zakup mediów odpowiada krakowski dom mediowy Pro Media House. Pozostałe działania komunikacyjne planuje i koordynuje agencja public relations Fleishman Hillard.
Dołącz do dyskusji: Żyj bezprzewodowo