„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, notujące największy spadek w zestawieniu. Na przedostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2015 roku względem stycznia 2014 roku zmalała o 7,04 proc. i wyniosła 580 725 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,66 proc. do 327 134 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 234 485 egz., po spadku o 1,48 proc.
Przedostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W styczniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 178 113 egz.
Magazyn ten zepchnął na ostatnie miejsce tygodnik „Na Żywo”, którego wynik sprzedażowy spadł o 1,31 proc. do 177 274 egz.
„Dobry Tydzień” to tygodnik poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu, kierowany do kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Magazyn kosztuje 1,80 zł. Wydawca wprowadzenie pisma na rynek wspierał akcją promocyjną w telewizji, radiu, internecie i prasie (więcej na ten temat).
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 763 116 | 580 725 | 580 725 | 780 792 | 624 686 | 624 686 |
Twoje Imperium | 438 673 | 327 134 | 327 134 | 456 184 | 343 130 | 343 130 |
Rewia | 322 934 | 234 485 | 234 485 | 333 704 | 237 995 | 237 995 |
Świat & Ludzie | 288 323 | 188 947 | 188 947 | 291 933 | 198 042 | 198 042 |
Dobry Tydzień | 292 426 | 178 113 | 178 113 | - | - | - |
Na Żywo | 273 688 | 177 274 | 177 274 | 271 342 | 179 621 | 179 621 |
W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 12,07 proc., pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”.
Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Świat & Ludzie” - było to 7,76 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |||||
ZKDP | styczeń 2015 | grudzień 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 763 116 | 580 725 | 580 725 | 750 306 | 554 113 | 554 113 |
Twoje Imperium | 438 673 | 327 134 | 327 134 | 418 878 | 296 590 | 296 590 |
Rewia | 322 934 | 234 485 | 234 485 | 311 932 | 210 251 | 210 251 |
Świat & Ludzie | 288 323 | 188 947 | 188 947 | 303 258 | 204 846 | 204 846 |
Dobry Tydzień | 292 426 | 178 113 | 178 113 | 292 884 | 158 937 | 158 937 |
Na Żywo | 273 688 | 177 274 | 177 274 | 293 939 | 189 486 | 189 486 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”