„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży w styczniu, „Dobry Tydzień” zyskał najwięcej
W styczniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, a na czele spadków uplasowało się „Na Żywo”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2017 roku względem stycznia 2016 roku zmalała o 2,10 proc. i wyniosła 547 645 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 1,12 proc. do 333 862 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 230 689 egz., po spadku o 6,77 proc.
Najwięcej zyskał będący piąty w zestawieniu „Dobry Tydzień”. Średnia sprzedaż ogółem tego tygodnika w styczniu br. wyniosła 183 747 egz., po wzroście o 5,70 proc.
Z kolei najwięcej stracił magazyn „Na Żywo”, który spadł z miejsca czwartego na szóste. Jego średni wynik sprzedażowy w styczniu br. wyniósł 179 208 egz., po spadku o 6,93 proc.
Względem grudnia ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem też pochwalić się mógł „Dobry Tydzień” - było to 6,59 proc.
Z kolei jedyny spadek, wynoszący 2,29 proc., odnotował tygodnik „Świat & Ludzie”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele sprzedaży w styczniu, „Dobry Tydzień” zyskał najwięcej