„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich w październiku 2016, „Rewia” zyskała najwięcej
W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskała „Rewia”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2016 roku względem października 2015 roku zmalała o 1,20 proc. i wyniosła 526 990 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,18 proc. do 313 822 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 222 178 egz., po wzroście o 7,52 proc. - największym w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | październik | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 705 876 | 527 065 | 526 990 | 734 755 | 533 405 | 533 405 | -1,20% |
Twoje Imperium | 435 790 | 313 822 | 313 822 | 421 156 | 304 140 | 304 140 | 3,18% |
Rewia | 320 937 | 222 178 | 222 178 | 314 440 | 206 630 | 206 630 | 7,52% |
Dobry Tydzień | 273 468 | 182 245 | 182 245 | 282 429 | 183 240 | 183 240 | -0,54% |
Świat & Ludzie | 269 433 | 179 953 | 179 953 | 280 512 | 175 607 | 175 607 | 2,47% |
Na Żywo | 269 930 | 172 503 | 172 503 | 273 135 | 172 757 | 172 757 | -0,15% |
W porównaniu do września ub.r. jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Dobry Tydzień” - było to 3,98 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 4,20 proc., odnotowało „Twoje Imperium”.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 705 876 | 527 065 | 526 990 | 737 864 | 545 273 | 545 273 | -3,35% |
Twoje Imperium | 435 790 | 313 822 | 313 822 | 453 632 | 327 586 | 327 586 | -4,20% |
Rewia | 320 937 | 222 178 | 222 178 | 337 287 | 222 643 | 222 568 | -0,18% |
Dobry Tydzień | 273 468 | 182 245 | 182 245 | 272 180 | 175 266 | 175 266 | 3,98% |
Świat & Ludzie | 269 433 | 179 953 | 179 953 | 282 532 | 182 121 | 182 121 | -1,19% |
Na Żywo | 269 930 | 172 503 | 172 503 | 283 702 | 178 736 | 178 736 | -3,49% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich w październiku 2016, „Rewia” zyskała najwięcej