SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Życie na Gorąco” liderem, “Rewia” najwięcej straciła

Wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały w 2010 roku jednocyfrowe spadki sprzedaży w porównaniu do 2009 roku. Najwięcej straciła “Rewia”.

Wszystkie pisma w segmencie należą do Wydawnictwa Bauer. Jego liderem jest niezmiennie “Życie na Gorąco”, którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w 2010 roku wyniosło 610 469 egz. po spadku o 5,79 proc.  - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się “Twoje Imperium” z wynikiem 325 843 egz., które zanotowało spadek o 4,89 proc.

Trzecia była “Rewia” ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 255 654 egz.  Zanotowała ona spadek o 8,18 proc. - największy w zestawieniu.

ZKDP20102009
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Życie na Gorąco610 469647 954
Twoje Imperium325 843342 590
Rewia255 654278 423
Świat & Ludzie200 719206 031
Na Żywo174 609188 785
Takie jest Życie119 880121 648


 

Dołącz do dyskusji: “Życie na Gorąco” liderem, “Rewia” najwięcej straciła

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl