Wódka Żubrówka w trzech nowych smakach i z intensywniejszą komunikacją
Firma CEDC, producent alkoholi wprowadza do sprzedaży trzy nowe warianty smakowe wódki Żubrówka. Planuje też w tym roku zwiększyć wsparcie komunikacyjnej tego brandu.
Trzy nowe smaki wódki Żubrówka to: Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia i Leśna Poziomka. Właśnie ruszyła ich produkcja, a w ciągu kilku tygodni trafią na sklepowe półki. Jak podaje firma, Żubrówka ma 23 proc. udziału w rynku alkoholi.
CEDC zapowiada zwiększenie w tym roku komunikacji Żubrówki. Pierwszą z aktywności są trzy jej nowe warianty smakowe. Kolejną jest uruchomienie specjalnej strefy tej marki w sklepie Baltony na warszawskim Lotnisku Chopina. W sklepie tym strefa Żubrówki zajmuje ok. 40 metrów kwadratowych.
Producent podkreśla, że wódki smakowe obecnie odpowiadają za jedną czwartą sprzedaży wódek w Polsce i stają się coraz ważniejszym segmentem rynku. Wynika to z tego, że konsumenci coraz chętniej sięgają po wódki smakowe, zawierające mniejszą ilość alkoholu.
Latem ub.r. ofertę Żubrówki poszerzono o dwa nowe warianty wódki leżakowanej – Żubrówkę Czarną Leżakowaną w beczkach dębów i Żubrówkę Czarną Leżakowaną w beczkach jesionu.
Dołącz do dyskusji: Wódka Żubrówka w trzech nowych smakach i z intensywniejszą komunikacją