Żubr Ciemnozłoty w nowej wersji wsparty reklamami
Kompania Piwowarska wprowadza do sprzedaży nową wersję piwa Żubr Ciemnozłoty. Od początku grudnia będzie to wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy Paralotna, Tequila i Starcom.
Żubr Ciemnozłoty to piwo piwo jasne o smaku słodowo-karmelowym. Poziom alkoholu wynosi w nim 6,5 proc., a poziom ekstraktu - 13,6 proc.
- Nowa, bogatsza receptura Żubra Ciemnozłotego powstała w oparciu o dokładne badania preferencji polskich miłośników piwa - mówi Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej. Firma podkreśla, że aż trzy czwarte piw wypijanych przez Polaków to lagery, a prawie jedna piąta to piwa mocne, natomiast Żubr Ciemnozłoty plasuje się między tymi kategoriami.
Żubr Ciemnozłoty będzie dostępny w dwóch rodzajach opakowań: butelkach i puszkach półlitrowych (a także czteropakach puszek). Opakowania te zaprojektowała firma Mango Design.
W grudniu rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa Żubra Ciemnozłotego. Będzie prowadzona obejmie w telewizji, prasie (w czasopismach handlowych), internecie, punktach sprzedaży (materiały POS, specjalne oferty handlowe) oraz na outdoorze. Za przygotowanie reklamy telewizyjnej odpowiada agencja Paralotna, a za działania BTL i w internecie oraz kreację materiałów POS - agencja Tequila.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Żubr Ciemnozłoty w nowej wersji wsparty reklamami